mandag den 18. maj 2015

Første blogindlæg, så mange idéer

Første blogpost woooo!

Hej søde mennesker der ude.
Mit navn er An, og jeg tænkte, jeg gerne vil præsentere mig selv (eneste rigtige måde at starte en blog, ikke?)

Jeg bor i Nordjylland, og går på STX. Jeg er snart færdig med 1.g, så har vildt travlt med mit DHO og nervøs for hvad jeg skal op i. Alligevel vælger jeg at starte en blog nu midt i travlheden. Jeg kommer sikkert til at bruge en masse tid på værelset, foran min computer den næste måneds tid....

Havde oprindeligt tænkt at denne blog skulle handle om genbrug og DIYs. Men er senere blevet inspireret af youtubers "favourite videos", så der kommer sikkert også lidt beauty-indlæg.

Så denne blog bliver meget blandet og forhåbentligt fuld af inspiration :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar